За 9 місяців 2025 року, як і завжди, робота Центра надання адміністративних послуг була націлена на обслуговування суб’єктів звернення та спрямована на допомогу у вирішенні питань громадян різного спрямування.
За 9 місяців найбільше звернень надійшло за послугами, які стосувалися питань реєстрації/зняття з реєстрації та видачі витягів з Реєстру територіальної громади. За відповідним напрямком надійшло 3484 звернення. Опрацьовано понад 440 паперових запитів від судових та інших органів державної влади щодо реєстрації місця проживання. На постійній основі здійснювалася актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади, опрацьовувалися електронні звернення та запити Державної міграційної служби. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 21860 грн. В розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :
Друге місце серед найбільш затребуваних послуг в ЦНАП, які турбували жителів громади, були послуги, що стосувалися надання послуг різного соціального спрямування. З початку року за відповідним напрямком надійшло 2234 звернення, в тому числі через «Адмінсервіс «Ветеран», який діє за принципом «єдиного вікна», подано 524 звернення.
У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники:
Також, не менш важливим напрямком роботи ЦНАП, була робота з
державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та пов’язані з цим послуги. За І півріччя в Реєстр речових прав на нерухоме майно зареєстровано 1937 звернень. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 222330 грн. У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :
Варто зазначити, що протягом звітного періоду надавалися і інші адміністративні послуги, і хоча їх питома вага, у загальній кількості послуг була значно менша, але вони були досить важливими для жителів нашої громади.
В розрізі надання інших адміністративних послуг маємо наступні показники :
- за отриманням паспортних документів звернулося 755 осіб. За оформленням і видачою паспорта громадянина України вперше після досягнення 14-річного віку звернулося – 145 осіб, за обміном паспорта громадянина України зразка 1994 року – 77 осіб, за обміном паспорта громадянина України (у формі картки) – 104 особи, у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України – 7 осіб, за паспортом громадянина України для виїзду за кордон звернулося - 422 особи. До бюджету Савранської селищної ради, за відповідний період, надійшло 123558 грн;
- за напрямком державної реєстрації актів цивільного стану надійшло 256 звернень. Протягом звітного періоду видано 39 свідоцтв про народження, 185 свідоцтв про смерть, зареєстровано 29 шлюбів та надано інших адміністративних послуг - 3;
- до Савранської селищної ради з земельних питань надійшло 196 звернень;
- до Єдиної державної системи у сфері будівництва внесено 161 звернення;
- за напрямком реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, змін по них, а також за видачою витягів з ЄДР надійшло 150 звернень. На території району припинили свою підприємницьку діяльність – 32 особи, розпочали свою підприємницьку діяльність – 16 осіб, провели зміни - 16 фізичних осіб-підприємців та 21 юридична особа, отримали витягів – 49 осіб, припинили свою діяльність 6 юридичних осіб, підтверджували відомості про кінцевого бенефіціарного власника – 9 юридичних осіб, інші послуги – 1 звернення. За відповідні послуги до бюджету селищної ради надійшло 16360 грн;
- з метою отримання витягів з Державного земельного кадастру до ЦНАП надійшло 92 звернення. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 9538 грн. Варто зазначити, що у разі технічної можливості, можна отримати послуги в он-лайн режимі, ми пропонуємо суб’єктам звернення скористатися такою можливістю та допомагаємо їм заповнити відповідні он-лайн заявки. За відповідний період сформовано 72 он-лайн заяви на нормативно-грошову оцінку земельної ділянки.
- за вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина у вигляді книжечки звернулося – 84 особи.
Також необхідно додати, що в рамках реалізації програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», у серпні місяці, отримано мобільний кейс для обслуговування соціально вразливих громадян вдома. У вересні місяці здійснено 2 виїзди та надано 4 адміністративні послуги.
Для наших відвідувачів працює пост-термінал, в якому можна оплатити, окрім адміністративних послуг, комунальні платежі. Допомога відвідувачам в оплаті адміністративних послуг здійснюється на постійній основі.
Також суб’єкти звернення можуть скористатися оновленими QR- кодами через шерінг ДІЯ, які дають можливість громадянам надавати документи безпосередньо з відповідного додатку для отримання адміністративних послуг.
Протягом звітного періоду працівники відділу постійно підвищували свою кваліфікацію за допомогою різноманітних он-лайн тренінгів та семінарів. На постійній основі архівувалися справи з державної реєстрації прав на нерухоме майно та складалися відповідні акти, надавалися відповіді на листи, формувалися звіти та вносилися пропозиції щодо покращення якості надання адміністративних послуг в ЦНАП.
У травні місяці взято участь у полісі-заході присвяченому питанням податкових адміністративних послуг у ЦНАП, який відбувся у м.Києві. На заході було озвучено ряд проблем, які виникли після закриття Центра обслуговування платників в нашій громаді.
У вересні місяці долучилися до міжрегіонального форуму «Місія ЦНАП: діалог про важливе» та озвучили ряд важливих питань, які потребують вирішення у найближчій перспективі.
За показниками ефективності роботи центрів надання адміністративних послуг, Центр надання адміністративних послуг Савранської селищної ради Одеської області, станом на 01.10.2025 року, знаходиться на 17 місці рейтингу серед 91 ЦНАП області.
Працівники ЦНАП підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, Реєстру територіальної громади, Національної кадастрової системи, до Єдиної державної системи у сфері будівництва, Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, ПК «Соціальна громада», Єдиного демографічного реєстру, Інформаційної системи «Вулик», надано доступ до керування електронною чергою на платформі «СВОЇ», Центральної Бази інвалідів, до системи керування клієнтськими відгуками «Модуль оцінки» та кабінету Пенсійного фонду України.
Загалом, незважаючи, на труднощі в роботі багатьох інформаційних систем, працівниками відділу зроблено усе можливе для недопущення скарг і допомоги суб’єктам звернення.
За звітний період, за даними внесеними в ІС «Вулик», найбільше звернень надійшло до наступних працівників відділу:
- Стаднік Ольга Олександрівна – 2040 звернень;
- Гонтар Наталя Володимирівна – 1547 звернень:
- Бондаренко Анна Ігорівна – 1178 звернень.
Проблемні питання у роботі ЦНАП хоч і виникали, але вирішувалися оперативно та в робочому порядку.
Загалом, за 9 місяців 2025 року, до Центра надання адміністративних послуг, надійшло 9421 звернення різного спрямування.
